Zaloguj

Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętaj
zakochalam sie w takim jednym ;> ponad 5 lat temu... widywalismy sie codziennie w szkole najpierw w podstawowce potem w gimie... tylko ze teraz kazde poszlo w swoja strone. on nie wiedzial ze sie w nim podkochiwalam (znaczy chyba sie domyslal bo czasami sobie ze mnie zartowal). bylismy dobrymi przyjaciolmi tylko ze ja to zrabalam... w ubieglym roku w czerwcu wiedzialam ze to bedzie koniec on sie
       Głosów : 5 + głosuj Kategoria : Uczucia

samotność

Napisane przez Basto1
Niemam sie komu wygadać :( wiele osób pisze do mnie o swoich problemach ale jak ja zaczne o swoich to albo to ignoruja albo nie odpisuja :( czy nikt nie rozumie że ja też czuje sie samotny? też chce mieć dziewczyne móc z nią spacerować i rozmawiać a nie tylko słyszeć smętów o niespełnionych miłościach innych :( też mam uczucia i to nie to ze nichce im pomagać wręcz przeciwnie :( ale oddałbym życi
       Głosów : 2 + głosuj Kategoria : Uczucia
Witajcie.. Mam taki problem.. Niedawno byłam na koloni i tam poznałam fajnego chłopaka.. Zaczeliśmy sie przyjaźnić, ale zapragnęłam czegoś więcej.. Po jakimś czasie zaczeliśmy flirtować, czyli np. uśmiechałam się do niego, a on to odwzajemniał, ciągle ze sobą przebywaliśmy, dokuczaliśmy sobie np.kradłam jego czapke itd.., razem świetnie się bawiliśmy, zawsze przychodził do mojego pokoju na ciszy
       Głosów : 4 + głosuj Kategoria : Uczucia
Cześć mam 12 lat no i jestem dziewczyną. Mam 12 lat i problem który mnie męczy i dręczy przez całe wakacje. Otóż na początku lipca na kolonii zakochałam się w młodszym od siebie chłopaku o 1. Ja idę teraz do 6 klasy a on do 4 bo kiedyś nie zdał. jest taki ładny no i fajny że zupełnie straciłam dla niego głowe! Powiedziałam mu pod koniec kolonii że sie w nim zakochałam a on poprostu się zdziwił i
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

Szukam Chłopaka

Napisane przez misia44
Hejka szukam chłopaka w wieku 15-17 lat ja mam 16lat mam na imię weronika i chentnych proszę o kontakt
tel530911713
gg9522321
pisiać !!!!!!!!!
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

SZUKAM CHŁOPAKA

Napisane przez misia44
Hejka szukam chłopaka w wieku 15-17 lat ja mam 16lat mam na imię weronika i chentnych proszę o kontakt
tel 530911713[pisać z Pley]
gg9522321
pisiać !!!!!!!!!
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

pisac!!!!

Napisane przez pawel
siema jestem pawel mam 17 lat pisac wiecej informacji gg 39178120
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

Co mam zrobic?

Napisane przez emi111
mam 12 lat moja najlepsza koleżanka odbiła mi chlopaka
który mi się podobał jeszcze ten chłopak ją podrywa co mam zrobić żeby on był mój ? Pomóżcie !
       Głosów : 5 + głosuj Kategoria : Uczucia
Siema. szukam chłopaka. moj nr tel. 886054645 ;).
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

Pomocy ;d !

Napisane przez szymon1309
Siemka ! Poznałem fajną dzieczyne ... Tylko nieumiem Jej poderwać .. Poradzcie coś ! Pluzzz
       Głosów : 3 + głosuj Kategoria : Uczucia

Popularne Wiadomości


prev next

Top Narzekający

beeILoveYouchmura2marnotapogodynkabigosFineFernzyEtalier
dołącz do nas na twiterze